solklart..

klart ja inte blir ensam till jul ? jag har mina underbara vänner.. min otroligt mysiga familj och ja lever.. va kan man mer begära ? hördes rykte om att alla i min familj önska sig varsin calzone.. så det får det bli :P ne då !

Jag satt och fundera och kom fram till att om jag hade fått sjunga en låt i Idol, Körslaget eller typ nånstanns skulle den vara tillängnad min Pappa och det skulle vara Hold the line med Toto,. jag gillar bandet och jag gillar låten och vet att pappa gillar det ännu mer :)

just nu sitter jag alltså och rockar loss och bara .. yes gillart.. ja ska bege mig ner till city.. uddevalla storstan ni vet.. och ah.. ha de lite mys me min allra goaste vän Annie Onion..! och här är en bild på hennes Gadd som hon satte på ryggen för 2 dagar sen.. EN LITEN FLICKA .. men ett stoooort motiv :P ! de va minsann modigt !



Hade julgran allesammans !

Kommentarer
Postat av: Hannnah

Ojoj vilken häftig tatuering. Hälsa Annie att det var grymt grymt grymt snygg!!! =)

2008-11-26 @ 19:11:00
URL: http://hannnah84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0