mer jul..


SÅ ge mig trettio grader kallt och tomtar överallt, och en skog av gröna granar. Jag vill ha snötyngda hus, tusentals ljus kulörta kulor i drivor.. Jag vill ha bjällerklang som ackompangepamg på julens alla skivor.. Ge mig en svårknäckt nöt.. sötare gröt djupare dopp i grytan. glittrigare glim och grötigare rim och mer arne weise i rutan.. jag vill ha rymligare säck, segare knäck,. fetare fläsk från grisen !!! Så ge mig mer JUL :)

skit också men vet ni ? 10 dagar kvar till den första advent = adventsljusstakar, Röda dukar, Ljus, Julstjärnor, Pepparkakor.. WOHOW.. de e najs !

nu ska jag åka iväg och slava för min familj sånt jag älskar.. bära och flytta saker.. och en sak.. är de några som är proffs på att flytta så är de sannerligen vår familj !

Jag är fruktansvärt sugen på en skidresa för att tillägga.. om man bara hade haft jobb.. ! skit också..

hade pepparkaka allihopa :D KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0