Trött


Jag är värdelös på att blogga,och endå är ja arbetslös.. men ja tror de handlar om att man får en liten down period me detta här.. men hur som helst.. nu är jag hemma,. har varit på gymmet i 3 timmar och sprungigt,burit,cyklat av mig lite .. de känns skönt.. ja vill verkligen lyckas.. och när ja tycker de känns som jobbigast och ja är hungrig ser ja uniformen framför mig.. bara de är ju godis.. så får ja tänka.,. ja har långt kvar och mindre tid så ah ! men samtidigt får ja inte ta ut mig själv för fort för då tröttnar jag !

men men.. hmm får se va som händer denna kvällen.. e verkligen helt slut och den feta träningsverken börjar inta min kropp..!

hade kanelbulle alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0