Sj, Sj gamle vän




trevligt att du lever än, nu går tågen och du ut, me ett glädje tjut, tut !

yes den sjöng jag när ja va liten..

.. Idag sitter jag på jobbet och har de längre passet som är = 8 timmar arbetsdag. Det är helt okej faktiskt jag tänker på pengarna och mår bättre ! Sen tog jag mig en härlig morgonpromenad hit ner och käka min frukost här vilket var mycket trevligt. På något sätt känner jag att detta med jul gör att arbetet är mysigare, jag ser snön,  har min adventsljusstake får in känslan och det är svårt att inte bara njuta..

Jag ska berätta om en av mina största rädslor.. boom boom bomm * trumvirvel* Lastbilar och traktorer, jag tycker de ser ut som monster.. och okej skratta på gört bara men det är sant. Och varför? jag har typ drömt att ja blivit påkörd av dessa färdmedel och varje gång jag är i närheten känns de som att de ska sitta en ond gubbe i som vill köra över mig och då blir ja livrädd. Sen är de stora och traktorer har ju skit stora hjul.. ne usch.. !  jag håller mig till vanlig personbil..

I helgen blir mitt allra första julbord.. juuuuuulbooooord njut av ordet, känslan.. allt.. Och jag ska dit med jobbet och de är första gången, jag är vuxen typ. Jag får gå på julbord med jobbet jag är inte längre med och deltar i luciatåg jag äter inte jullunch på skolan utan jag ska på julbord me mitt jobb WOW .. i löve it ! ;) dessutom är SJ väldigt generösa med sånt I like it!

nu har ja skrivit gör mycket.. hade jul godis.. byé bye Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0