funderar..



.. jag sitter här på min mysiga julrum, musiken spelas ur min dator och jag känner känslan inför jul.. Dock funderar jag mycket på allt. När man är arbetslös har man ännu mer tid till att fundera på onödiga saker, nödvändiga och fundera igenom fast det är inte säkert man gör de smarta endå! Jag funderar på att söka ett jobb långt härifrån, men undrar om jag verkligen klarar det..? Tänk om jag får en anställning långt härifrån och verkligen inte fixar det, eller tycker att det är jätte tråkigt .. Då måste jag ta mig igenom anställningen och har plötsligt inte en go familj eller vänner att vända mig till, då är jag förmodligen ensam. Och många tror nog att ja e ju en av dom som verkligen skulle fixa det och visst må hända men jag blir rädd! Samtidigt vill jag inget annat än att lämna ett tag och känna av något annat, det kanske är värt det?

hoppas alla haft en go helg.. min har varit super och jubordet var jätte gott och vi hade jätte roligt! kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0